tiistaina

muuta ajateltavaa.. kuvamuokkaus...




No, nyt kun olen saanut taas vähän purkaa itseäni, niin ehkä taas voisi keskittyä johonkin muuhunkin. Nukahdin nimittäin eilen taas kerran äänikirjan lempeään sanailuun. Kuuntelin englanninkielistä kirjaa ja jossakin vaiheessa nukahdin. Ja äsken heräsin. No, kohta olisi ollut töihin nousu muutenkin, niin tässä sitä ollaan, ylhäällä.
Olen muuten saanut äitinikin innostumaan bloggailusta. Ei varmaan uskoisi näiden mun kyllästymisten jälkeen, että joku voisi innostua mun puheista tästä bloggailusta. No, näin on päässyt käymään. Äitini nimittäin on kirjoittanut vaikka mitä tarinoita ja sanoin, että tämäkin olisi yksi foorumi, missä noita tarinoita voisi julkistaa.
Muksullani on kanssa ollut enemmän ja vähemmän stressiä. On ollut rahahuolia sun muuta sälää. Olen yrittänyt tukea niin hyvin kuin olen voinut ja auttaa rahallisesti sen mitä olen voinut. Raha-asioiden takia ei kannata enenpää stressata. Riittää, kun mä niistä stressaan. Ei tarvita muita.
Löysin muuten mahtavan ison kirjaston tuolta työmatkan varrelta. Onpa iso ja paljon siellä lainattavaa. Taidanpa mennä sinne toistekin. Kirjasto on kyllä niitä parhaimpia keksintöjä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Siitä vaan äitisi bloggailemaan, varoita että siihen voi jäädä koukkuun ;-)

Yvonne kirjoitti...

tia, niin voi tietysti käydä ja täällä netissä voi muutenkin jäädä kaikkiin asioihin kiinni. Ja jos kerran juttua tai kuvia riittää, niin miksei.