sunnuntaina

kuvaa...kaukokaipuuta... nettimaailma...





Heräsin jo puoli kahdeksan, mikä on aikaista mulle. Näin levottomia unia ja en ollut varma, onko tänään työpäivä vai vapaapäivä. No, onneksi oli vapaapäivä. Saa vielä tämän päivän olla ja touhuta omiaan.

Luin Hesarista, että eilen tuo Googlen hakukone sekoili. Pitäisköhän varmuuden vuoksi käyttää noita muitakin hakukoneita, ettei ole vain yhdestä riippuvainen.

Aamuni ratoksi tein taas tämmöisen Gimp-piirustuksen. Olen nyt ihastunut näiden abstraktiversioiden teosta. Näihin voi liittää ihan mitä vaan ja katsoa sitten lopputulos. Välillä miellyttää omaa silmää ja välillä ei, mutta onpahan vaihtelua noiden valokuvien muokkaukseen. Jatkan kyllä niitäkin, mutta haluan kokeilla koko ajan jotakin uutta.

On jännä ajatella, kuin nettiaikana voidaan olla yhteydessä ympäri maailmaa. Mäkin olen tuolla StumbleUponissa kirjoitellut ihmisten kanssa. Tuleepahan tuota englantia treenattua. Ja samalla kuulee kuulumisia toiselta puolelta maailmaa. Kuten esim. että Australiassa on tällä hetkellä kuuma, 45 astetta lämmintä ja maastopaloja.
Näin on mun aamu lähtenyt käyntiin. Mites muilla mahtaa sunnuntai käynnistyä?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvin täällä kiitos!
Minä tykkään noista abstrakteista, niissä näkee niin paljon, ihan vaikka mitä.
Hyvä kun joku taiteilee, kun minä vaan paljastelen pintaa, mutta kun Lastu haastoi :-D

Yvonne kirjoitti...

Uuna, kiva kuulla ja oletkin innostunut kuvia laittelemaan.

Katotaan, löydänkö itsestäni jonkun vanhan kuvan, jonka uskaltaisin tänne laittaa.