keskiviikkona

arvostaa..sininen...ääni...





Mikä siinäkin on, että sitä välillä pitää enemmän asioista, jotka maksavat jotakin, kuten esim. tuo Waterlady -blogini. Pidän sen ulkoasusta sun muusta ja olen laittanut siihen tekstiä. Jotenkin tuntuu, että sitä pitää hoitaa enemmän, kun se kerran maksaa jotakin. No, nyt ainakin pidän sen, kun kerran aloin sitä maksaakin. Ei se nyt hirveän kallista lystiä ja varsinkin, kun toisen ulkonäöstä pitää.


Sininen maisema on saatu aikaiseksi, kun kameran asetukset ovat olleet vähän pielessä.


Tässä näkyy mun äänikirja, jota olen kuunnellut. Ehkä pääsen sen vielä loppuun.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Yritin äänestää Waterladyn puolesta, mutta ei se huolinut ääntäni, tai sitten näkyy vasta myöhemmin.

Pidän jotenkin Waterladyn ulkoasusta, täytyykin taas mennä siellä käymään. Minusta montaa blogia ei kannata pitää, sitten ei jaksa päivittää yhtäkään, eikä lukijat tiedä, missä sinä olet.
Monilla kyllä tuntuu olevan useita blogeja, ehkä he selviävät siitä, minä en.

Anonyymi kirjoitti...

oi, niin paljon ilmasia blogeja,
en viitsi itse maksaa tollasista.

Yvonne kirjoitti...

Uuna, no, näyttää tuossa Waterladyn puolellakin olevan ääni.

Itsekin pidän siitä waterladystä. Siinä olen muokannut sen pohjan ja muutenkin sitä on kiva tehdä ja siinä on helppo kirjoittaa. En sitten tiedä, kuinka paljon kuvia siihen mahtuu, niin pitää pitää tätä bloggeriakin.

Ei mulle oikeastaan ole ongelma näiden blogien paljous tai vähyys vaan se, miten näitä rajaan ja mitä tänne laitan ja miten muodostan tätä blogiani. Vieläkin haen sitä omaa tyyliäni.

Ja Waterladyyn on helppo kirjoittaa. No, jossakin vaiheessa rajaan näitä selkeämmin, niin sitten voi poimia itselleen sopivan. Hm...

Hannelen paratiisi, onhan näitä paljon, näitä ilmaisiakin. Halusin vaan jonkun, joka maksaa ja katsoa, onko parempi.