torstaina

tyyni järvi ja yksi vai monta

Meillä oli kehittävä puhelu mun kaverini kanssa. Yleensäkin puhelut hänen kanssaan menee niin, että mä kuuntelen ja hän puhuu. Pitäisi varmaan palkata joku sanomaan, että joo, niin ja aijaa, niin ei tarvitsisi itse vaivautua.

Hän taas soitteli ja päätteli yhtäkkiä, että mä en ole kenestäkään miehestä kiinnostunut. No, olenhan mä aina välillä, mutta mä pidän yhdestä kerrallaan ja hänellä saattaa olla monta miestä kierroksessa. Kerran joku sanoikin hänelle, että hänellä on varamiesjärjestelmä. Eipähän tarvitse olla yksin, kun oven takana odottaa aina yksi.

Ja toisekseen, en viitsi hänelle mitään mun juttuja kertoakaan, kun hän tulisi ne kuitenkin pilaamaan. Joten en puhu mitään. Musta vaan aika hyvä tulkinta, että en haluaisikaan ketään. Eihän se ole ollut siitä kiinni. Eipä noita kiinnostavia tyyppejä taivaalta sada. Tai ei ainakaan mun elämään.


2 kommenttia:

Hallatar kirjoitti...

Varamiesjärjestelmä? =)

Noo, kukin tyylillään! =D

Yvonne kirjoitti...

Niin hallatar, hänelle oli joku miesystävä sanonut noin. Ja aina hänellä onkin varalla joku, ettei vaan tarvitsisi olla yksin.

No, mä olen mielummin yhden kanssa ja toivun yli rauhassa, kun heti katselen uutta. Ei siinä tietysti ehdi kiintyä kehenkään, mikä lieneekin tarkoitus.