perjantaina

auringonlaskuja (nippelisäädöin) sun muuta jupinaa


Nyt oon huomannut, että ihan niin kovaa päivitysvauhtia kuin alussa en jaksa tällä hetkellä pitää. Joten varmaan yritän ainakin yhtä postausta per päivä.













Eipä tule meikäläinenkään ajatelleeksi, kuinka paljon kaikenmaailman nippeleitä sun muita tavallisessakin kamerassa on. Tänään otin illalla päikkärit. Tosi järkevää. Nyt en saa sitten yöllä nukuttua, mutta olin tosi puhki enkä jaksanut mitään tehdä. Enkä nähnyt mieltä pitää itseäni väkisin pystyssä.


Ai niin eksyin aiheesta. Mun piti kertoa tuon kameran nippeleistä sun muista. Kävin nimittäin tänä iltana jälleen kerran kuvaamassa ja kokeilin uutta tuolla kameralla. Aika jännä testata tuonkin kameran eri ulottuvuuksia. En nimittäin ole vielä oikein päässyt perille kaikesta kuvaamiseen liittyvästä, mutta pikku hiljaa yritän perehtyä noihin nippeleihin ja tuloksia voin sitten läittää tänne pällisteltäväksi.


Töissä on ihan järkyttävä kiire koko ajan ja en ole vieläkään varma, että pystyn tuohon työhön. Tosin ei siihen ole pystynyt kaksi edellistäkään, joten en mä sitten olisi ainoa. Tämä nuori ylioppilasplikka taas on tosi nopea ja hiffaa äkkiä. Kateeksi käy hänen nopeaälyisyyttään. En voi sille mitään. Itse olin keskinkertainen tai jopa joissakin aineissa huono koulussa. Hän taas on ollut tosi hyvä oppilas ja on osaltaan lukenut pitkää matikkaa. Tuo matikka ei näköjään jätä mua rauhaan. En nimittäin ole mikään nero aineessa. Ja aina töissä sitä taitoa tarvitsisin. No, ei mua ainakaan haasteen puuttumisesta voi syyttää.


Ei kommentteja: