torstaina

"ilmainen matka"


Jippii, voitin matkan Floridaan. Ei maksa kuin 990 dollaria ja mukaan mahtuu neljä henkilöä ja matkustaa voi puolentoista vuoden sisällä.




No, puhelun kulku oli kyllä aika mielenkiintoinen. Osa meni ohi. Siinä vaiheessa heräsin, kun sanoivat, että ei maksa kuin 990 dollaria ja pitää vielä tänään maksaa. Menin vielä hölmönä antamaan mun visakortin numeron. Heti kyllä katkaisin puhelun ja suljin koko kortin. Rupesi nimittäin arveluttamaan koko ns. ilmainen matka. Ja koko voitto.


Olin nimittäin aikoinaan hypähtänyt Dr Phillin sivuille ja siinä tuli, että olen voittanut matkan. Ei silloin puhuttu mistään maksusta. Eikö voitot pitäisi olla ilmaisia? Vai mikä noitten voittojen idea sitten on?

3 kommenttia:

Elegia kirjoitti...

Onneksi suljit puhelimen ja kortin! Ihan oikeasti, tuo kuulostaa kusetukselta.

Todella kaunis kuva muuten. :)

Anonyymi kirjoitti...

Varovainen saa noitten voittojen kanssa olla. Minulle on tullut keväällä kymmenkunta sähköpostia, joissa on ilmoitettu minun voittaneen miljoonia. Kaikki ovat tulleet esi osoitteista ja osa on tullut nimettöminä, osa omalla sähköpostitunnuksellani. Ensimmäistä lukiessani vielä olin utelias, mutta sitten aloin ymmärtää, miksi juuri minä saisin ilmaiseksi jostain rahaa. En vastannut mihinkään, mutta jos olisin, seuraavaksi olisi varmasti pyydetty tilin numeroa, johon rahat lähettää ym. Eli pysytään vaan köyhinä.

Yvonne kirjoitti...

Joo, parasta kait uskoa, että tässä elämässä ei ole mikään ilmaista.

Elegia, toi kuva oli muistaankseni tiistai-iltana taas näkymä mun parvekkeelta, niin pitihän se ikuistaa.

Ai sullekin leijonainen on tullut noita viestejä. Mulle tulee yhdessä lottojutusta koko ajan viestejä, kuinka olen voittanut miljoonan. Ja sekin vaatii kortin numeron. En antanut, niin ei pääse eteenpäin. Joo, ollaan köyhiä, ehkä sitten joskus, jos alkaa lotota, voi mahdollisuudet rikkauteen kasvaa.