perjantaina

väsyneen pään mietteitä


Mä olen tässä vähän fundeeraanut. Mulla kun on tämä rytmin vaihto menossa. Sen takia olen päivittänyt osaltaan vähän hitaammin. Olen nimittäin pikkaisen puhki. En ole ollenkaan ihmisiä, jotka nousee aikaisin ylös. Varsinkaan kun valvoskelen helposti. Yöeläjä kun olen. Ja töihin pitäisi kuitenkin herätä. Ja ensi viikolla vielä. Ei ole paljon aikaa, ei.









Ja sitten vielä muutama sananen. Katsoin ohjelmaa ongelmanuorista ja
ongelmavanhemmista. En sitten tiedä, kummatko olivat ne suurimmat ongelmat. Tuli mieleen, kuinka onnekas tässä asiassa olen. Ja samaten mietin, että onko siinä ohjelmassa niille ihmisille tarpeeksi mielekästä tekemistä. Heidän pitäisi tehdä jotakin sellaista, jossa auttavat toisiaan. Sellaisia sekkailujuttuja kun olen nähnyt yrityksille vedettävän. Nyt se on niin totista ja ikävää. Siihen he ovat jo kotona tottuneet. Ei käy kateeksi noita vanhempia eikä noita ohjaajia. Helppo tehtävä tuo ei ole. Seuraan mielenkiinnolla jatkoa, jos vain jaksan viikon päästä valvoa.

Ei kommentteja: