sunnuntaina

tämä vei mennessään


Olen tänään yrittänyt vierottaa itseäni täältä blogimaailmasta, mutta tässä sitä taas ollaan. Olin ajatellut keskittyä lukemaan ja katselemaan muiden juttuja ja kuvia. Edelleen vaan mulla nämä kuvat lisääntyy. Onkohan mulla jotain kuvakaneja, kun ne lisääntyvät ihan itsekseen. Tuntuu, etä niitä vaan tulee lisää ja lisää. Onneksi tämä tietokone on suhteellisen uusi, niin tänne mahtuu ja osan olen tallentanut levyllekin.
Mulla on muutenkin niin, että kun innostun jostakin asiasta, niin sitten kanssa innostun. Saattaa yöt ja päivätkin mennä suunnitellessa ja miettiessä uusia kuvien aiheita. Muovailen ja kääntelen ja välillä löydän jonkun hyvän jutun ja välillä taas menettelee. Tämä on vähän sellaista sattumankauppaa, tuleeko näistä puhuttelevia vai ei.
Keskittyminen johonkin luovaan on mun tilanteessa hyvä juttu. Sitten ei jää niin paljon aikaa märehtia mun tulevia pakkoja, jotka pitää hoitaa. Voi vähäksi aikaa lentää arjen yläpuolelle. Voi vähäksi aikaa kuvitella olevansa joku muu jossakin kaukana.

Ei kommentteja: