maanantaina

olispa päässyt kyytiin


Tulipa tässä mieleeni, kuinka se onko ilta vai aamu, vaikuttaa mielialaan. Esim. nyt mulla on parempi fiilis kuin aamulla. Jotenkin aamut ovat ankeita. En tiedä, muuttuuko tuo, kun menen töihin taas, mutta kiva aloittaa päivä, kun tekisi mieli päästellä ärräpurreja ja heitellä tavaroita noin kuvaannollisesti. Mun piti tässä hienosti joku teema väsätä, mutta eksyinkin tuohon ilmalaivaan.


Katselin netistä jotakin kehittävää ja katselin keksinnöt -sivuja sun muuta. Sitten mun silmät osuivat tuohon ilmalaivaan. Aika hauskan näköinen ajopeli. Sillä pääsi jopa 135 km/ tunnissa. Tosin tuon kuvan ilmalaiva oli LZ-129, Hindenburg. Se tuhoutui Lakewurstin kentällä sähkökipinästä vuonna 1937. Ja tuo oli suurin koskaan rakennettu malli. Sen jälkeen alkoi noi lentokoneet tuntua turvallisemmalta.


En tiedä, mistä eksyin tähän aiheeseen, mutta aika veikeeltä vehkeeltä näyttää. Ja pitihän mun tietysti sitä vähän manipuloida. Taidan olla aika ykstoikkonen yksilö, kun mun kuvat käy tuollaisen mankelin läpi. En kohta tunnista normaaleja, kauniita valokuvia ollenkaan.



Ei kommentteja: