maanantaina

esittää

Tuleepa mieleeni, kun vielä seitsemän vanhana halusin esiintyä. Olipa häät ja esiintyjät valittu. Mä viime tipassa ilmoitin, että haluan laulaa. Luvanhan sain ja esitin komeasti joululaulun. En sitten tiedä, oliko laulu huonosti valittu vaiko mun äänessä vikaa, mutta herätin kuuntelijoissa lähinnä huvitusta. Ehkä he luulivat, että halusin huvittaa vieraita, vaikka mä halusin vaan toteuttaa itseäni.

No, en ole mieluusti tuon tapahtuman jälkeen esiintynyt. En voisi kuvitellakaan meneväni idolsiin itseäni mokaamaan ihan julkisesti. Mulle riitti kyllä häävieraitten nauraminen.

Mulla on muutenkin sellaista vikaa, että huvitan ihmisiä, kun olen vihainen. Onkohan mun suuttumistavassa jotakin sellaista että, vastaukseksi saa vaan naurunröhähdyksiä, kun haluaisi saada tukea harmittelulleen.






Ei kommentteja: