maanantaina

tuuletusta...



Mitäköhän tässäkin pitäisi tehdä. Erehdyin vuosia sitten ottamaan Elisa Oyj.ltä matkapuhelinliittymän. Ja kun mulla ei ollut sille oikein käyttöä ja silloinkin laskut olivat oudon suuria, niin suljinpa sitten liittymän. Suljin liittymän siis viime marraskuussa. Sitä ennen olin jo laittanut liittymän siihen tilaan, että mulle voi soittaa, mutta itse en pystyy sillä soittamaan. Ajattelin, ettei niin tule laskua. No, olin siinäkin väärässä.

Ongelma on tällä hetkellä, että saan sieltä tuota liittymää koskevia laskuja. Ja Elisaan ei pääse puhelimella tai sitten laittavat jonottamaan. En saa siis ketään kiinni, jolta kysyä tuota haamulaskua. Mitä järkeä maksaa liittymästä, jota ei itsellä enää ole. Alkaa tässä verenpaineet nousemaan, kun tuota asiaa ei saa selvitettyä. Ja en löydä sähköpostiosoitettakaan laskutukseen, että voisin tehdä reklamaation. En kyllä suosittele Elisan matkapuhelinliittymää kenellekään, ainakaan sellaiselle, joka haluaa siitä joskus eroon.

Ovatpahan keksineet hyvä tavan saada ihmisiltä rahaa. Laskutetaan liittymistä, joita entisillä asiakkailla ei enää ole.

Kohta mä kyllä suljen tämän netinkin, joka on Elisan kautta ja käytän jonkun toisen firman palveluja.

6 kommenttia:

tia kirjoitti...

Eikös niillä ole ollut kauan laskutussotkuja, ota lasku mukaan ja kävele lähimpään Elisan liikkeeseen tai palauta lasku postitse kyselyllä ja selvityspyynnöllä, ota kopio itsellesi.

Anonyymi kirjoitti...

http://www.elisa.fi/yhteydenotto/yksityisille.php?id=1&skipdialog=1

Eikö yhteydenotto onnistu edes tuon ylläolevan linkin kautta, joka vie Elisan sivuille?

Vastauksen asiakaspalautteeseen saa halutessaan omaan sähköpostiin.

Elegia kirjoitti...

Onko sinulla nyt siis kokonaan uusi liittymä joltain muulta operaattorilta?

Ei nyt ainakaan kannata maksaa mitään ennen kuin asia on selvitetty. Tuskin saat nimittäin rahojasi muuten takaisin. Laskuasioissa voidaan monesti katsoa niin, että kun maksaa laskun, sen katsotaan tarkoittavan sitä, että hyväksyy sen (ts. maksamalla niitä laskuja hyväksyt sen, että sinulla on se liittymä, vaikka olisitkin sen jo irtisanonut).

Ei sinun auta varmaan muu kuin jonottaa sinne? Todella huonoa palvelua kyllä, täytyy sanoa!

Yvonne kirjoitti...

tia, ai niillä on ollut ennenkin jotakin. No, toivottavasti tämä asia selviää. Ja saan noi turhat laskut pois.

anonyymi, kokeilen tuota linkkiä. Kiitos vinkistä.

Elegia, yritän nyt hoitaa asian, kun mulla on töistä vapaapäivä. Helpompi soitella ja hoitaa asioita kotoa käsin.

En ole vielä maksanut mitään.

Nurkkalintu kirjoitti...

Kokemuksella neuvon, kuten Tia, että mene paikan päälle liikkeeseen, jos suinkin mahdollista.

Yvonne kirjoitti...

Nurkkalintu, tuota vaihtoehtoa en olekaan kokeillut. Katsotaan, saanko aikaiseksi. Kyllästyttää koko juttu.