keskiviikkona

keskiviikko aamuna...




Olen tämän viikon alun ollut niin väsynyt, etten ole jaksanut tulla edes päivittämään jotakin. Olen vaan tullut töistä kotiin ja mennyt lepäämään tai nukkumaan. Mistä tätä unta riittääkään.

Kävin eilen labrassa ja multa otettiin joitakin kokeita. Jos tähän väsymykseen olisi joku syykin.

Työpaikallani on tulossa yt -neuvottelut. Siellä vähennetään ihmisiä. No, mua tuo ei koske, kun kerran muutenkin olen jo lähdössä. Mutta ainakaan ei tarvitse pelätä, että pyytäisivät mua jäämään, mitä en usko muutenkaan.

Muu porukka tuolla osastolla liikkuu hermostuneesti. Kukaan ei keskity kunnolla töihinsä, tosin eri syystä kuin mä. Meikäläinen vaan on ihan normaalisti ja tekee töitänsä. Mullahan ei muutu mikään tuon ilmoituksen jälkeen. Neuvottelut kestävät kuulema kuusi viikkoa. Sittenhän mä olen poissa sieltä kuitenkin.

Tämä häirikkö mutisee siellä edelleen. Nyt häntä häiritsee, kun mä kuulema kuuntelen heidän juttujaan. Ehkä joudun kuuntelemaan, kun samassa paikassa ollaan, mutta en kyllä muista mitään. Ja eivät kyllä niin maata mullistavia puhu, että sillä pitäisi olla niin väliäkään. Kyllä on sitten vainoharhainen tyyppi. Toivottavasti ei ala nähdä vielä pikku-ukkojakin. (sorry, mutta pitäähän munkin välillä purkaa tätä v:sta ulos).



3 kommenttia:

Millan kirjoitti...

No, onpa sulla edelleen siellä työpaikalla ikävät tunnelmat :(

Tulin nyt kumminkin Toivon kodista tuomaan sulle meemihaastetta. Käy kurkkaamassa viitsitkö vastailla.

Rita A kirjoitti...

Mahtaako käydä niin että häirikkö poistetaan kun väkeä harvennetaan? Vai saako ylennyksen? Olisipa hauskaa jos sinusta tulisi hänen pomonsa :D (Ei vaan, oikeasti se olisi varmaan ällöttävä tilanne kaikille.)

Kyllä se sinua pelkää kuten aikaisemman postauksen yhteydessä arvelin. Ilmiselvästi häiritset hänen sielunelämäänsä...

Yritä kestää. Kyllä se siitä iloksi muuttuu!

Yvonne kirjoitti...

Millan, niin no, eipä siellä kivaa ole ja tunnelmat ovat vähän oudot. Kun vain jaksaisi nämä puolitoista kuukautta.

Kävin kurkkaamassa, mutta katsotaan, saanko aikaiseksi vastata. Olen nimittäin aikaisemmin kertonut itsestäni aika paljonkin. Hm.

Rita, en ole varma, joutuuko tuo häirikkö kilometritehtaalle. Ainakin hän on kiukkuinen koko ajan ja hysteerinen ja mulle vihainen. Enpä kyllä haluaisi hänen pomokseen saati tuolla muuteenkaan pomoilla. Taitaisi olla painajainen kaikille. Huh.

Kiitos kannustuksesta, Rita. Yritetään kestää päivä kerrallaan. Toiset päivät helpompia kuin toiset.