perjantaina

tulipa kuva vastaan...



Tämä kuva tuli vastaan Stumle uponissa ja musta tämä oli järkyttävän hirveä kuva. En tiedä, kenen se on, mutta tällaista mulla ei ole omissa valikoimissani.
Tuli nyt se ulkoinen kovalevy hankittua ja olipa nopeaa ja helppoa siirtää kuvan kopiot tuonne kovalevylle. Nyt on ainakin kuvat turvassa eikä tämän koneen kaatuminenkaan hävitä mun kuvia, mikä olisikin ollut katasroofi.
Tuossa alakuvassa on mun mielestä kaunis ajatus. Halusin laittaa nuo sanat omaan kuvaani muistutuksena, että on olemassa kivojakin ihmisiä.



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Todella hirveä kuva, yök.

Hyvä kun sait sen ulkoisen kovalevyn, poika hommasi minulle myös ja sanoi että äippä nyt voit tallentaa kuvia aika paljon. On myös nopeampi.

Minulla mennyt into kuvaamiseen kun ulkona on aina mustaa ja vetistä, ei innosta moinen.

Yvonne kirjoitti...

tia, eikö olekin hirveä kuva tuo haista. En todellakaan pidä hain ulkonäöstä, mutta toi vaihtelua.

Tämä uusi ulkoinen kovalevy on kyllä niin näppärä ja helppo käyttää. Nyt on paljon kivempi laittaa kuvia sun muuta, kun tietää, että mahtuu.

En ole mäkään ehtinyt ulos kuvaamaan. Mitä tuolla ulkona kuvaiskaan. Ja tuolla peruskameralla kun ei hämyisistä kuvista hyviä kuvia oikein saa.

No, 21.päivän jälkeen tulee valoisanpaa. Sitten voidaan taas kuvata.