tiistaina

puolitajutonta juttua...



Vitsi, kun keksisi, miten toi Adsense oikein toimii. Ne jo lähettivät mulle kyselyn, miksi en sitä käytä. No, kun en ymmärrä ohjeita, miten niitä saa näkymään tähän. Ei voi sitten mitään. Ehkä mä keksin sen jujun tai sitten en.

Nyt taitaa mun kuvakokeilut mennä ihan himmeeksi, kun yhdistelen siihen nyt ihan mitä sattuu. Tuo yläkuva on taas sellainen kokeilu, johon lisäsin kaikkea ja nyt sitten ihmettelen, että mikäköhän ton kuvan idea on.
Noista marraskuun piristyksistä on jäänyt lenkkeily vähiin. Mulla ei ole oikein kunnon vaatteita, millä kestää tuota viimaa, niin ei tunnu kävelykään kivalta. Ja kamerassa kun ei tehot riitä hämärässä kuvaamiseen, niin en voi sitäkään tekosyytä enää käyttää.
Saispa jostakin taas inspiraation tuohon siiivoamiseen, että saisi kämppään uutta ilmettä. Sekin voisi piristää vähän, kun katselee jotakin uutta. Kasveja taidan kyllä käydä hakemassa edes jonkun, niin olisi joku väriläiskä.
Taitaa kanssa olla mangnesium lopussa, kun väsyttää vielä enemmän. Mä en todellakaan tykkää, kun väsyttää. Silloin ei jaksa olla hereillä eikä nukkua. Ei oikein voi tehdä mitään, kun on sellainen uupunut olo.
Mä taidan mennä pitkäkseni ja katsella tv:tä toisella silmällä. Sitä voi tehdä, vaikka vähän väsyttäisikin. Tosin silloinkin pitäisi olla jotakin mielekästä katsottavaa.

Ei kommentteja: