sunnuntaina

nyt se on tehty... aika erikoinen...

Ulkona sataa hiljalleen lunta, mutta onneksi voi vaan täältä sisältä ihailla lumentuloa. Joten nyt se talvi taisi sitten tulla.



No niin, nyt on pöydät sitten siivottu. Kyllähän se näpsästi menee, kun vain aloittaa. Se aloittaminenhan on siinä vaikeinta. Ja keksiminen, mitä noilla papereille sitten tekee.



Tässä näkyy mun tietokonepöytäni tuon herätyslampun kanssa.

Ja tässä lautasen omenankuoret ja muokkasin kuvaa vähän. Tulee kyllä aika erikoisia.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hienolta näyttää pöytä! HYVÄ SINÄ! Olen huomannut, että kun tekee tilaa, uuden on mahdollisuus tulla. Sitä en koskaan tiedä, mitä se uusi on, mutta yleensä jotain uutta ilmaantuu.

Pyörremyrsky joka puhdisti pöydän, on nyt tiivistynyt lautaseesi tehtävänsä tehtyään. Tuli kaunis, pyörivä kuva.

Yvonne kirjoitti...

Kiitos leijonainen. Nyt näyttää pöydät joo siisteiltä. Siitä tulee itselle kyllä hyvä olo, kun saa jotakin tehdyksi. Se aloittaminen vaan joskus kestää.

Kait se on niin, että uutta tulee, kun tekee tilaa. Toivottavasti jotakin kivaa uutta tai mukavaa.

Tuossa lautasessa on omenankuoret ja pyöritin kuvaa ja niistä kokeiluista tuli aika hauskoja. Kuorin ensin omenan yhdellä vetäisyllä ja kuvasin kuoret ja siitä sitten muovaamaan.

Susa kirjoitti...

Ihana uusi sivupohja taalla :)

Yvonne kirjoitti...

Kiitos susa. Tämä on näitä valmiita pohjia, joita saa bloggeriin lisättyä. Itse olen ihastunut näihin pohjiin, mitä muillakin bloggaajilla olen nähnyt.

Anonyymi kirjoitti...

Mun kirjoituspöytäni kaipaisi siivoojaa.....
Meillä on samanlainen kirkasvalolamppu olohuoneessa :)
-korndorfer-

Yvonne kirjoitti...

Aika nopeasti se pöytä tulee siivottua, kun aloittaa, riitta. Ensin olin kerännyt siihen kaikkea paperia ja sitten vaan lajittelemaan.

Tuo lamppu on oikein kätevä. Jopa herää, kun sen laittaa päälle.