perjantaina

möllötystä...







Tänään olenkin möllöttänyt kotosalla. Leffoja olen katsonut ja leiponut kaakun ja sitten vielä kurkkaillut tänne nettiin. Ulos ei huvittanut mennä, kun pitäisi keksiä joku syy ulosmenemiseen. Alkaa olla niin synkeetä, ettei kunnon kuviakaan saa, joten sekin syy vähän ontuu.
Onneksi mulla on paljon leffoja, joita voi katsoa uudestaankin, kun en raaski nyt vuokratakaan. Jos jostakin leffasta pidän ja ostan sen omaksi, niin sitten voin katsoa sen monta kertaa. Nytkin katsoin uudestaan tuon merirosvoleffan kakkososan. Ja tällä kertaa katsoin vielä tuota bonuslevyäkin ja sitä, miten tuota leffaa on tehty.


Krasseista otin kesällä kuvan ja se tuokoon väriä tähän synkkyyteen. Jos ei kesä tule mun luo, niin mä tuon sitten kesäisiä tunnelmia kuvilla.


Yhden kiskan seinällä oli nuo kummitukset ja räpsäsin noista kuvan ja tietysti muokkasin siitä omanlaiseni.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, Yvonne!
Hyvää lauantai-aamua :)
Heräilen tässä kaffin avulla, aion möllötellä tämän päivän ja keräillä voimanrippeitä sieltä mistä löytyy.

On ollut niin synkeetä ja surua, etten ole jaksanut kommentoida.
Hyvällä ystävälläni on nyt surua, ja silloin surua on minullakin.
Elämän rajallisuus laittaa menemään elämän perustoille ja pohtimaan jälleen kerran asioiden tärkeysjärjestystä.

Pimeä vuodenaika ei jaksa innostaa oikein mihinkään....
Lumi tekisi luonnon valoisammaksi.
Sytytetään kynttilöitä ja aloitetaan lumisadetanssi!
Mukavaa viikonloppua, möllötellen ja välillä tanssahdellen :)
t. korndorfin riitta

Yvonne kirjoitti...

Hyvää huomenta sulle kans, riitta. Välillä aika menee möllötellessä ja ihmetellessä.

Voimia sulle ja hyvälle ystävällesi.

Mulla on valohoitolamppu käytössä, että herään taas. Muuten aivot eivät edes tajua, että on aamu ja pitäisi nousta.

Tanssahdellaan ja möllötellää, mikäs sen parenpaa.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos, Yvonne! :)
Minulla on myös kirkasvalolamppu käytössä, mutta viime päivinä vaikutus ollut lähes nolla. Täytyisi möllötellä sen loisteessa nyt vähän pidempään.
t. riitta

Yvonne kirjoitti...

Niin riitta, mä olen tuon lampun vieressä yli puoli tuntia. En ole joka päivä, mutta tänään ainakin on niin ankea päivä, että valoa tarvitsee.

Nyt vaan vähäksi aikaa ulos, niin sekin saattaa piristää.