torstaina

tykästymiskartta


Mun mielestä kumppanin ulkonäön pitää miellyttää. Ja tällä en tarkoita, että pitäisi olla yleismaailmallisesti kaunis tai komea vaan että esim. mä pidän kumppanini ulkonäöstä.
Olin nimittäin puolitoista vuotta miehen kanssa, joka haikaili koka ajan toisen tyyppisen naisen perään. Tämä ex:äni on 190 cm pitkä, tumma ja hoikka. Hän pitää 160 cm pitkistä, vaaleista ja naisellisen näköisistä naisista, joilla on kova luonne. Mä taasen en ole vaalea vaan tumma, en pätkä vaan pitkä enkä ole kovakaan vaan aika pehmis.
Siis toisen pitää sopia siihen juuri omaan tykästymiskarttaansa. Muuten se on just sitä, että toinen haikailee muiden perään, jotka paremmin mahtuvat siihen.
Toinen esimerkki: tutustuin kerran sellaiseen pitkähiuksiseen mieheen. En ensin pitänyt hänen hiuksistaan, mutta hänellä oli hyvät jutut ja tultiin toimeen, niin ajattelin katsoa, millainen se tyyppi sitten olisi. Ja niin siinä sitten kävi, että mun mielestä ne hiukset alkoivat olla tosi makeet, kun hän tyyppinä oli niin mahtava. Ja hän näytti aina vaan paremmalta mun silmissä. Mutta toisaalta mulla ei ole ihan noin tarkkaa tykästymiskarttaa kuin ex:lläni. Ehkä urheilullisuus on sellainen ainoa juttu, joka merkkaa mulle tosi paljon ja tietysti yhdessäolon luontevuus ja kosketustyyli.

2 kommenttia:

Katili kirjoitti...

Noissa asioissa (varsinkin exäsi) kannattaa olla rehellinen alusta asti. On kummankin osapuolen ajan ja tunteiden tuhlausta yrittää olla vääränlaisen ihmisen kanssa. Jos koko ajan kuitenkin tietää, mikä on oma ihannetyyppi.

Yvonne kirjoitti...

Oot kyllä oikeassa, katili. Sen takia tuosta vaahtoankin, kun mun mielestä pitäisi olla sellaisen kanssa, josta voi pitää, ettei tarvitse haaveilla jostakin muusta koko ajan. Siitä vaan kärsii kaikki.

Nyt kait ex:llä on sitten sellainen lyhyt blondi. Lienee sitten onnellinen, vaikka eipä kuulu mulle eikä paljon enää kiinnostakaan.