tiistaina

talokartano, korttikuvaa ja ideaan uskomista



Olisinpa päässyt juhannuksena ihan talokartanoon, jossa on oikein kuusi vessaa. Näin mulle hehkutti kaverini, joka sinne mua houkutteli. No, mulle on tärkeänpää ihmiset eikä pelkästään hienot kulissit.


Tässä kuvassa taas olen ottanut vaikutteita korttien tekijöiltä ja lisäillyt siihen sitä sun tätä. Ja lopputulos näyttää tältä. Askarrella kun en osaa siististi enkä paljon liimaile sun muuta tarkkaa näprää, niin tämä kone tekee tarkan työn mun puolesta ja voin vain kokeilla kaikkea ja yhdistellä.



Jännä ajatella muutenkin, että ensin on jokin idea, jonka toteuttaa ja sitten haluaa sen muittenkin nähtäväksi. Ajatellaanpa Harry Botter -kirjojen luojaa, joka kuulema yritti saada kirjan käsikirjoitusta kymmenille kustantajille. Ne hylkäsivät tuon käsikirjoituksen sillä perusteella, että on kuulema aivan liian pitkä lasten kirjaksi. Mahtaa noita hylkääjiä nyt harmittaa, kun Harry Botter -kirjat ovat menneet todella hyvin kaupaksi.

Ei kommentteja: