tiistaina

pois tuolista

Onkohan tässä mun tuolissa jotakin liimaa, kun en saa millään peffaani ylös.Katselen luontoa täältä sisältä, kun voisi ja pitäisi mennä uloskin. Pitäisköhän mulle olla joku heittoistuin, joka määrävälein heittäisi pihalle kävelemään tai luontoa ihastelemaan. Menee vielä kesä ohi huomaamattani. Ehkä mä muumioidunkin tähän tuoliin.

Yhtäaikaa pelaan Traviania ja Ikariamia ja kirjoitan näitä juttuja ja välillä olen käynyt kurkkaamassa, mitä tv:stä tulee ja jossakin vaiheessa saatan lukea kirjaakin ja puhua puhelimessa. Mikähän häiriö tämäkin on. Teen niin monta asiaa yhtäaikaa, että sain jopa terapeuttini tätä ihmettelemään. Musta tässä ei ole mitään outoa.

Ennemmin mulle on outoa ne ihmiset, jotka jaksavat yhteen asiaan keskittyä. Siinä mä en ole ikinä ollutkaan hyvä. Tässä mun tavassa ei ehdi kyllästyä, kun voi sujuvasti vaihtaa aktiviteetista toiseen. Mitenköhän tähän saisi vielä liitettyä tuon liikunnan. Pitäisi varmaan olla joku sellainen poljettava systeemi, että voisi kuitenkin samalla tätä tietsikkaa kiusata.

Toivottavasti joku keksii sen vempaimen, sillä onhan niitä hullumpiakin keksintöjä olemassa ja niissä on vielä patentit. http://totallyabsurd.com/


2 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Heh, jos sellainen vehje keksitään, joka auttaa harrastamaan liikuntaa samalla kun on koneella, niin minä hommaan sellaisen heti! :D

Yvonne kirjoitti...

Hyvä, että on muitakin, jotka haluaisi liittää liikunnan tähän koneiluun. Eihän sitä kyllä koskaan tiedä, mitä nuo keksijät keksivät. Keksihän se Spedekin aikoinaan vaikka mitä.

Mulla on vain näitä idoita, mutta ei ole insinöörin vikaa niitä toteuttamaan. :D