tiistaina

oli ihan pakko

Kauhistellaan mun muksun kanssa Euroviisuja ja ei kyllä Suomi varmaan huonoimmaksi jää. Niin hirveitä noi muut kyllä on. Tuntuu, että tosta on tullut sellainen sirkus, että musiikilla ei ole enää mitään väliä. Kaikenmaailman asuja ja ihme ilmeitä ja liikkeitä. Sirkusta toi on eikä mitään musiikkia. Toiseen asiaan ihan siis asian viereen lipsahdin. Mun kaveri kerran erosi, kun jätkäkaveri petti. Eihän se mun kaveri tuota kauan jaksanut katsoa. Sitten he kerran törmäsivät kapakissa. Jätkällä oli uusi muija siinä vierellä ja pelkäsi, että mun kaveri nostaa äläkän. Mun kaveripa meni juttelemaan muijan kanssa ja oli niin kuin ei olisi mitään tapahtunut. Jätkää vaan alkoi ärsyttää se, että oliko mun kaveri päässyt noin hyvin hänestä yli. Vaikeata oli tuota miestä miellyttää. Silloin kun olivat yhdessä, niin petti, mutta kun olivat erillään, niin mun kaveriani kaipaili. Ymmärrä nyt sitten tuota miesten logiikkaa.
Itse kerran kun olin sellaisessa tilanteessa, että jätkä oli jättänyt mut ja palannut ex:nsä luo, muistin tuon jutun ja käytin sitä vaistomaisesti. Menin siis itsekin muijan luo höpisemään ja se muija sanoi, ettei ole ennen tällaista ihmistä kohdannut. Joten me ei tapeltu siitä jätkästä vaan oltiin kuin ylimmät ystävät. Kiva joskus noinkin yllättää ihmisiä.

Ei kommentteja: