tiistaina

lippu ylös

Kun taas kerran olen ollut ylikriittinen itseäni kohtaa, niin ajattelin kertailla omia kykyjäni tai asioita, joissa olen onnistunut tai tullut hyvä mieli.

No, ainakin osaan tehdä monta asiaa yhtä aikaa kuten pelaan nettipelejä, siis kahta sellaista yhtä aikaa ja olen samalla täällä lukemassa blogeja ja kirjoittamassa omia juttujani ja samalla saatan etsiä netistä muuta tietoa ja sitten saatan piipahtaa tv:täkin katsomassa.

Onnistuin saamaan avaruudellista kykyä mittaavassa testissä täydet pisteet. Sinänsä yllättävää mulle, kun olen luullut, ettei mulla ole koko kykyä ollenkaan.

Mulla on hyvä mielikuvitus ja musta on kiva leikkiä sanoilla. Olen hyvä pelaamaan kaikenmaailman pelejä. Ehkä siinä olisi mulle uusi ammatti, heh.

Osaan opettaa asioita muille. Kerran esim. lukiossa nostin matikkaani vitosesta kymppiin ja samalla opetin erästä mahdollista nelosen oppilasta, niin että hän sai sitten loppujen lopuksi seiskan.

Tein sellaisen kasvojen tunnistamismuistamistestin. Ensin tuli A-ryhmä sitten B-ryhmä. Testin joukkoon oli laitettu kuvia, joita ei ollut kummassakaan ryhmässä ja löysin ne. Siinä mulle tuli virheitä, kun piti täsmälleen muistaa, kummassa ryhmässä kasvot oli.

Näine itsekehun merkeissä vien itseni unten maille.





3 kommenttia:

Maru kirjoitti...

Minä olen surkea muistamaan kasvoja. Usein käy niin että minua tervehditään, enkä muista yhtään kuka ko. henkilö oli. Joskus hän näyttää tutulta, joskus ihan vieraalta. Noloa. Enkä edes ole ope tai joku vastaava jonka kaikki tuntevat.

Yvonne kirjoitti...

Niin siis mä muistin tuossa testissä ne kasvot. Usein todellisessa elämässä käy niin, että joku tuttu kasvo tulee vastaan, mutta ei muista välttämättä, mistä sen ihmisen tuntee. Että niin mullekin käy.

Testit on sitten ihan oma maailmansa. Musta oli vaan kiva kerrankin yrittää löytää asioita, joissa olen hyvä. Huonoja puolia kun on niin helppo muistaa.

Maru kirjoitti...

Joo, ajattelin itsekin väsätä tuollaisen listan omaan blogiini. Se tekee varmasti hyvää :) Toinen vähän vastaava lista voisi olla : asiat jotka minulla ovat hyvin.