torstaina

ollapa rahaa

On tämä elämä jännää tai sitten ei. Aina kun mä luulen, että asiat on jonkinlaisessa järjestyksessä, niin sitten tulee jotakin yllättävää. Ja sitten kun tuo muisti tekee kepposiaan.

Haen Kelalta sairauspäivärahaa ja olin ihan pihalla, pitääkö mun taas täyttää joku lomake. No, onneksi sain asian selvitettyä ja ei enää tarvitse täytellä lomakkeita.

Mun terapeutti kysyi, että onko mun mieliala parempi, kun nyt käytän tätä lääkettä. No, kait mä keskimäärin paremmin voin ja vaivaavat asiat saa jonkinmoista etäisyyttä, mutta ei kait mielialalääke auta rahahuoliin. Sellaista mielialalääkettä ei varmaan ole keksitty, joka auttaisi rahan ansaitsemiseen. Nuo raha-asiat kun vaivaa julmetusti. En vain keksi, mistä sitä rahaa repäistä.

Käyn täällä netissäkin milloin missäkin sivulla katsomassa, josko löytyisi joitakin uusia keinoja ansaita rahaa. Vielä ei ole tullut niitä vastaan, mutta ehkä joku päivä keksin jotakin. Tai sitten voitan lotossa, vaikka en lottoakaan. Raha ei ole pääasia, mutta silloin kun sitä ei ole, niin se alkaa hallita muuta elämää.
Joku on ehdottanut rikasta miestä. En vain usko, että persaukinen ja rikas sopivat yhteen. Ja ei kait niitä rikkaita miehiä noin vain oteta. Haluan mä suhteelta muutakin kuin kivat kulissit. Joten tuo ei taida olla ratkaisu mun ongelmiini.

Ei kommentteja: