sunnuntaina

blogistani


Eilen oli tosi synkkä päivä ja annoin mun pessimistisen puolen tulla esiin. Mutta kun välillä mä haluaisin olla todella hyvä, enkä vain keskinkertainen. Haluaisin tän bloginkin näyttävän selkeältä ja hyvältä ja että tässä olisi joku teema.


Nyt mä raavin vaan pintaa ja hapuilen sinne tänne, enkä tiedä pitäiskö lyödä hanskat lattiaan ja vaihtaa kokonaan pohjaa vai mitä. Toisaalta tätä blogia kun on alkanut rakentaa, niin en haluaisi antaa periksi. Haluaisin tehdä juuri tästä sellaisen mieleiseni.


Ja kehitynhän mä koko ajan. Teksteistä en tiedä, kuinka luettavaa tulee, mutta kuvia tulee väänneltyä sellaiseen tahtiin, että tuntuu siltä, että oppii sentään jotakin.

Ja noita tositilanteita olen luonut tarinoiksi. On tehnyt mieli kirjoittaa tarinamuodossa elettyä elämää ja mähän olen sitten kirjoittanut.

Heitänkin ilmaan kysymyksen: kuinka tyytyväinen olet oman blogisi ulkonäköön ja sisältöön?


8 kommenttia:

Tant C kirjoitti...

Hyvältä täällä näyttää!

Ja siihen kysymykseen omastani, niin olen toistaiseksi ihan tyytyväinen. Minulla on ollut vaikka minkänäköisiä blogeja ja tällä hetkellä olen mieltynyt harmauteen. Joskus olisin halunnut pelkkää autiota valkoista, niin ettei sivupalkkiakaan olisi. Pelkkä otsikko ja kuva. Muttei siitä tullut mitään.

Yvonne kirjoitti...

Kiitos vastavierailusta blogissani ja siitä kehuista.

Niin olen huomannut, että vaalea tai harmaa luo sellaista harmoniaa. Joskus laitan liikaa sivulle kaikkea sälää ja tulee liian levoton.

Kivaa täällä blogimaailmassa löytää uusia harrastuksia ja vaihtaa ajatuksia ihmisten kanssa. Sehän tämän niin mahtavaksi tekeekin.

Hallatar kirjoitti...

Ei kai sitä omaansa ole koskaan täysin tyytyväinen
koska itse on oman itsensä suurin kriitikko.

Miusta täällä näyttää mukavalta. =)
Usko vaan. =)

Yvonne kirjoitti...

Kiitos Hallatar. Tämän sivun säätäminen on ollut sellaista ikuisuusprojektia, mutta vähitellen ehkä koen sen näyttävän multa.

Niinhän sitä on itsensä kovin arvostelija. Se on tämä täydellisyydentavoittelu, joka joskus karkaa käsistä.

Mutta hauskaa tätä blogia on ollut muuttaa ja keksiä kaikenlaista uutta ja kokeilla uutta.

Blogimaailmassa voi olla kivaa sekä tehden itse että kurkkaillen muitten luomuksia ja sanailuja.

Kaisa kirjoitti...

En ole oikein tyytyväinen! Tuumooksia-blogin sivulaatikoihin olen koonnut kaikkea krääsää, joka jotenkin häiritsee. Haluaisin vähän pelkistää... Kerällä-käsityöblogissakin roikkuu liikaa tavaraa. Toisaalta, johonkin se pitää sovittaa! ;)

Yvonne kirjoitti...

Sehän se on, kun olisi kaikkea, mitä olisi tuolla sivupalkeissa kiva näyttää.

Ja kertyyhän tuohon blogiin tavaraa näitten harrastusten myötä. Siihen on kiva laittaa sanontoja ja kuvia. Olen ihastunut siihen tyyliin.

No, sulla on kaunis se maisema siinä. Sehän tuo siihen kivaa pirteiyttä. Ja pitäähän ne käsityösysteemit sun muut jossakin olla.

Mäkin yritän pelkistää tuota sivuani. Katotaan miltä se vielä tulee näyttämään.

Anonyymi kirjoitti...

Ulkonäköön olen melko tyytyväinen. Sivulla ei ole kovin paljon sälää, ja värimaailmakin on pysynyt kurissa.

Toisinaan vain kyllästyn blogin sisältöön, siis omiin kirjoituksiini, kuten muutama päivä sitten, ja sitten poistelen tekstejä. Onneksi sitä ei kuitenkaan tapahdu kovin usein.

Anonyymi kirjoitti...

Jäi muuten kommentistani, että pidän erityisesti sivusi harmaaseen taittuvasta vihreästä. Myös otsikkokuva on kiehtova.